Tja

Fråga inte hur jag känner, för jag vet inte själv.

Somnade i sängen vid 6 ungefär och vakna av att emilia skicka sms vid 9 ungefär. Kanske inte så bra att sova såhär på kvällen med tanke på att jag vaknade runt två idag. Men, gjort är gjort och får väl helt enkelt försöka att somna lite senare ikväll ändå :) Som jag känner nu blir det inte skola imorgon. Men jag vet inte, det visar sig. (märks det att jag är trött på skolan?) Har vart i skolan en dag den här veckan. I och för sig så är vi lediga på tisdagar men en dag av fyra är väl inget att slå klackarna i taket för. Kan ju inte säga att jag känner att jag är värd helgen. Men so what, I'm still a rockstar? Blir väl hockey imorgon som bestämt. Sen vet jag inte om det blir krogen eller inte. Men det tror jag i inte i allafall. Jag har inte råd med det, och jag har en känsla av att allas humör inte kommer vara på topp.

Vet ni vad jag åt idag :D tosca med glass. Mm-m. Mamma förklara tosca på ett helt annat sätt än vad jag sa att det var så jag kan förklara för er också ifall ni inte vet. Såhär: Man smälter 50g smör, häller i en halv deciliter socker och lika mycke mjölk. Sen häller man i så mycke havregryn man vill, tills det ser bra ut! Sen äre bara att hugga in! Man har ju somsagt glass till :D Mums, så jävla gott. Finns inge godare tror ja faktiskt :) Det är väl typ det enda som gjort mig glad idag (A) Förvånar mig inte att det var något ätbart.

u gotta prov it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!