vet inte ens om jag lever

Efter 2 och en halv timmes sömn är jag uppe på benen igen. Ärligt talat vet jag inte om jag går i sömnen eller inte. Vet inte varför jag sitter och bloggar nu eftersom jag ska gå om tio minuter men jag hinner nog. Sitter och dricker kaffe nu och äter en macka. Vanligtvis brukar jag inte få i min någonting vid den här tiden på morgonen men jag åt nämligen bara frukost igår och jag är så himla rädd att svimma. För lite sömn + för lite mat är nog ingen bra kombination, samtdigt som jag har haft värsta förskylningen. Nej ska nog hälla i mig ett glas jouce också. Ikväll blir det läggdags vid 8 tiden, tro mig. Jag skulle kunna börja gråta, så trött är jag. Eller konstigt nog vet ja inte ens om jag är trött eller pigg.

Efter jag slutat idag som jag inte riktigt vet när jag gör ska jag träffa daniella. Tror nog att jag ska sätta i lite mer löshår på henne om jag orkar. Sen ska vi sätta oss på stugan och äta middag där tror jag. Blir väl kycklingsallad kan ja tänka mig :D Men somsagt ingen sen kväll ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!