Allt går neråt just nu.

Orkar inte. Åh, men det är bara småproblem antar jag. Men praktiken är iaf helt fuckad och jag vill inte sätta min fot där igen, men som jag antagligen måste vare sig jag vill eller inte + att jag har mina arbetskläder kvar. (ska fråga min lärare om jag får vara hos pappi i två veckor) Sen så är jag helt såld i en jacka jag inte har råd att köpa just nu nu nu! Och det gör mig fett deprimerad haha. Ah det är i allfall en massa skit-probblems.

Saknar min emilia och våra jävla kommentarer till allt!
- Fy näven!
- Vilda bananer!
- Heliga Maria!
- Gudars skymmning!

Haha alltså fan att vi aldrig tröttnar på våra ord. Vi skrattar verkligen lika mycke varje gång vi säger det. Och våra jävla filmer alltså. Vi har spelat in filmer i helgen när vi dansar jumpstyle och haha. Suttit och kollat på dom idag och fyfan folk skulle tro att vi gick på något om dom såg dom.

Imorgon ska jag i allafall pallra mig upp, försöka i allafall. För att träffa emilia och lämna hennes kompisar. (mobilerna) Sen vet jag inte vad jag ska göra, ska försöka slippa praktiken i allafall. Och om jag slipper den ska jag vara med han!

Det pirrar verkligen i hela kroppen när jag tänker på dig. Åh<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

nya killar hela tiden här.. och JA jag läser din blogg för det är så kul att se dig misslyckas med allt du gör :) hur dumpad och sårad du blir av alla. haha.

2008-10-07 @ 21:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!