Det finns bara en som mig och det är jag.

Woho, 58 läsare idag. Rekord för den här veckan :) Ja-a jag är glad för lite! Känns hur värt som hälst att sitta och skriva för 58 själar så jag har inte en tanke på att sluta skriva. Tänker kladda ner mina tankar ett tag till. Saknar såklart när antalet var tre-siffrigt men får skylla mig själv att jag sluta vara aktiv. Nu skriver jag när jag känner för det och inte för att jag måste skriva 1 gång i timmen. Det ska vara kul att blogga inte tvång.

Funderar på att poppa popcorn. Men vet inte om jag orkar gå ner för trappen. Fast nu såg jag dom där förbaskade lockande ciggen framför mig :/ så det blir nog en tripp ner för trappen ändå. Jag vill sluta nu, sluta att röka alltså. Jag vill verkligen på riktigt. Jag har inte råd att elda upp mina pengar längre.. eller a, jag vill bara inte.

Elin tippsade om fusk/budget-pälsar idag på vakna. Och jag tycker fortfarande den från cubus är något av det finaste jag sett. Jag brukar verkligen gå i det jag vill, inte bry mig om vad andra tycker. Men mina kompisar lät skrämmade seriösa när dom sa att dom skulle lämna mig om ja satt på mig den haha! Det kanske räcker med min Kanin-päls? OPS. Aa-a ni hörde rätt :)


Kommentarer
Postat av: ella

snarare en bra natt kanske:)

2008-10-15 @ 00:38:26
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!