:(

Alla bara gråter. Mamma gråter, mormor gråter, brorsan gråter. Varför dör alla för tidigt. Jag klarar inte av att gråta just nu. Vill inte, kan inte. Låter kanske kallt. Men jag kan inte. Kan inte fatta. Vart tar hon vägen nu? Är hon i himlen eller? Vill inte veta tror jag. Hoppas hon mår bättre än vad hon gjorde för en timme sen i allafall :'( fuck cancer.

Imorgon ska jag iaf ta 12 bussen till västerås. Shoppa lite åsådär tror jag. Och jag har hittat världens snyggast uggs. Men vet någon vad "aud 129:- " betyder? Jag vet inte, och det är därför jag frågar er. Höh Jag vill verkligen hitta något att ha på mig imorgon alltså.

jag blir varm i hela kroppen när jag tänker på dig.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!