fyfan vilken jävla.. a jag vet inte vad jag ska kalla henne :)

Hon förstör min jävla dag min sin attityd. Såna som henne borde inte få vara handledare. Jag står lixom där som en jävla fån och inte gör någonting. Känner mig hur oansvarig somhälst och känns som jag står och latar mig ungefär. Men hon säger ju inte till mig vad jag ska göra och jag kan lixom inte bara ta saken i egna händer. Åh, jag orkar inte med en dag till, jag gör verkligen inte det. Får väl se det från den ljusa sidan att jag inte behövde vika servetter idag typ. Jag är så jävla förbannad. Satt och klaga inför mamma idag och hon frågade hur gammal hon var lixom. 31 år och beter sig värre än mig? Jag är 18 och då kan man väl ha lite överseénde med attityd osv men inte ens jag betér mig som henne.

Imorgon ska jag åka ner till stan och köpa lite kläder med Annice och Daniella. Hoppas jag hittar något fint att ha på mig till helgen då :) Och så ska jag köpa present till lilla födelsedagsbarnet annice :) På freda blir fest och jag har aldrig längtat såhär cp mycke.

finns det någon snyggare? tror inte det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!