Godmorgon :D

Undra hur pigg och glad jag är på en skala från 1 till 10? 11 typ. Är så otroligt lättad över att ja kunde somna igår i "skaplig" tid. Klockan var ungefär 3 halv 4 men jag trodde faktiskt jag hade förlorat min förmåga att kunna somna på kvällarna. Det enda som är piss är att låter som det spö-regnar ute? Jag vill inte ens kolla ut. Tänker inte göra det heller. Det får komma som en överaskning om det nu skulle vara så.

Religon på morgonen. Kan det bli värre? Aa-a det kan det nog. Måste dra med mig min jävla jacka till skolan idag också. Alltså inte den jag ska ha på mig utan den jag ska sälja :) Men men jag ska försöka lämna den på en gång så slipper ja springa runt där med två jackor som om ja vora nått slags freak.

Nu ska jag ner. Dricka saft och röka. Sug på den du höhö. Önskar att ja också kunde sluta. 5 toasts till dom som slutat haha ;) PÖSS


Kommentarer
Postat av: alexandra

men du kaaaaaaaan också! fyfan, jag har rökt hur länge som helst.. sen igår hade jag inga cigg och inga pengar då vare bara att ta en snus och det funkar fan. bestämmer man sig bara så går det, sen kan man ju behöva en hjälp på traven.. som jag - snus :p haha! lycka till :)

2008-10-21 @ 08:58:32
URL: http://asundvaall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!