Har ni ställt om klockan? ;)

Vintertid, fatta snart kommer snön säkert. Haha igår när vi skulle gå och möta hames skulle vi skrämma honom så vi sprang bland buskar och skit. Sen ser han oss och gömmer sig själv. Så går vi och kollar efter honom så skrämmer han oss istället. Fa-an vad jag skrek. Blev så jävla rädd, jävla fitta. Vi gick i allafall hem igen och kollade på den andra filmen och den var också asbra :) Så åt vi glass. Sen sms:a ja enda tills ja somna hihi (A)

Nu ska vi städa emilias rum för det kommer gäster. Sen vet jag inte vad jag ska göra, kanske drar till pappa ett tag. Ska säkert vara med Emilia ikväll också, då ska hon till sin pappa.

Skriver lite senare, skulle bara säga god morgon :)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Nu, äntligen, har jag fixat frågestund! Varsågod och fråga vad du vill, skäms inte ;)





Puss, Nicole

2008-10-26 @ 18:06:48
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!