Hej :)

Nu ligger jag i sängen och mysar med min lille kissekatt :) Har precis kollat klart på Andra Avenyn, fan att det alltid ska bli som mest spännande i slutet. Bara för att man ska kolla nästan gång haha. Men Kim var inte med i ett enda program :( Han är ju på boxning i london tror jag det var, Men man kan väl få se lite därifrån vafan, det är han som är intressant. Haha och marcus är ju inte lite kär i Liv, nejnej. Gulligt men han är fan föör gay. Eh orka vara aa-nörd ;O Ni kanske inte är speciellt intressarade av en B-serie.

Nu ska jag gosa ner mig med en SOLO tidning och läsa den tills ja somnar :) Fan vad skönt. Är verkligen trött. Vaknade av en skrikande Elin imorse och sen kom hames och emilia och mysa ner sig i samma säng som mig. Haha, Imorgon ska jag åka till västerås vid halv 8 tiden med pappa, Det är också en anledning till att jag ska sova snart. Ska till Emilia då och somna om. Sen ska vi somsagt på stan. Sen runt 5 drar vi till estocolmo och hämtar upp fialottan som ja glömt bort namnet på haha. Eller har jag nånsin vetat vad hon heter haha pinsamt. Men jag får nog reda på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!