Hej alla barn nu blire barnprogram.

Bara något jag kände för att skriva. Nu känns det lite bättre med allting. Vet inte varför, bara känns bättre. Imorgon är det skolan från nio till två. Efter det blir det att möta upp emilia på stan och gå några varm med henne. Ska även möta upp vickan för att få lite cash. Skönt, skönt! Vet inte vad jag ska göra på kvällen. Hade i allafall tänk mig att gå till pappas restaurang först tror jag. Det är afterwork där så jag kan alltid dricka lite och sedan möta upp tex. Daniella för en krogrunda. Men fårse hur det blir. Har igentligen ingen lust med krogen. Vill inte slösa dom få kronorna jag har.

Ska sova nu
KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!