HEJ DÄR :D

Fan vad trött jag är och klockan är ändå halv 3. Haha men då vet man att allt är som det ska i allafall. Skulle lätt kunna sova två timmar till, men nu måste jag ringa mormor och fråga om hon kan skjutsa mig till västerås. Till i Emilia rättare sagt :) Hoppas på det så jag slipper åka buss eller tåg. Det blir nog inte fest idag men jag har en svag aning om att det kan bli så ändå även fast vi har planerat värsta myskvällen.

Vaknade först klockan 12 av massa skrikande ungar. Och dom var inte utanför lägenheten, nej dom var inne. Lät som min lillebror hade dragit med sig hela fritids-gården hem.

HAR NI CHECKAT IN SIDAN? Som jag tipsade om? Jag säger inte det här för att jag tjänar på det på något sätt. Utan den är verkligen sjukt jälva bra? Vem vill inte tjäna lite extra cash som bara kommer in på kontot. Till och med Natascha Peyre håller på med deen här gratis skiten haha :) Här är några fler tjejjer som tjänat pengar på det :)

Skriven av: wow
"Lycklig =) Idag kom pengarna in på mitt konto!!! ....  testade jag helt
enkelt allt som var graaatis, tex kontantkort, prova hyrfilm och blev medlem
på några datingsajter...mm. Upptäckte också att man får poäng när man
handlar (min favvobutik Nelly fanns med...)"


Skriven av: Felice
"Tack. Klickade precis ihop 320:-.... har beställt tre st gratis
kontantkort, men de gav ju poäng! kom on girls!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Yepp, har precis cashat hem :=). Rekommenderas!

2008-10-25 @ 15:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!