Hej ni vackra människor :)

Höhö, det var en som skrev till mig nyss, hej du vackra människa haha. Söttt. Va nyss i skultuna och kollade på bosnisk fotboll. Eller det var massa blandade utlänningar bara som spelade. Hames och Emran till exempel hihi (A). Åkte med kvart i 8 bussen till stan igen och gick förbi kims gym :) Satt där och snacka ett tag sen drog vi till ICA ettan. Och jag sa väl att vi skulle ha fettokväll eller? Vi köpte chips&dipp, chokladkaka och glass :D MUMS. Så hyrde vi två filmer också. Minns inte vad dom heter men dom verkade bra i allafall :) Så ni mina kära vänner, let the fetto kväll begin. Mh ni kanske fattar att jag har ig i engelska? haha.

På lovet blir det en tripp till sthlm med emilia och hennes kompis från skåne :) Och självklart krogen på onsdag. Nån som ska med? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!