HejsanSvejsan!

Somnade inte tidigt igår alltså! Tror jag somna vid 4 eller något. Eller det var väl ungefär då jag och gullet sluta pratade. Stackarn som skulle upp till skolan idag. Jag ska bara shoppa :) Blir inge highheels idag inte. Nej men så länge ska vi inte gå runt på stan. Men jag emilia annice och jojjo ska kolla lite kläder till kvällen och så ska vi köpa present till Annice också. Har bara inte en blekaste aning om vad. Men det löser sig alltid ju!

Efter stan ska jag hem till Annice och så ska vi väl fixa lite åså :) Vet inte om Emilia också skulle fixa sig där. Sen blir det tacos tror jag i allafall och fika kanske. Mums! Och en å annan cider kanske. Alltså det var länge sen det var festt t tt t! Jag tror dethär kommer bli en av dom mest lyckade tuna-festerna faktiskt. Så skönt att slippa krogen för en helg också :D Tro det eller ej men man börjar tröttna. Jag har börjat i allafall. Men det är ju fortfarande kul, jaja :)

Alltså snälla guuuud, gör så jag hittar nå snyggt att ha på mig ikväll. pleeaaas!

PUSS SNYGGING.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!