Hoj

Åkte ner på stan idag runt 12 och hämtade upp emilia. Så gick vi på stan med hennes syster också. Gick runt och kollade på kläder åsånt och på halloween saker. Men vi hittade ingenting. Jag vet precis vad jag ska vara nu tror jag och emilia och jag hade tänkt precis samma sak haha. SÅ sjukt, hon ba; sådär har jag också tänkt preciiis! Haha själsfrende? Maybe baby. Vi kommer ju bli såå sexiga. nooot.

Om en halvtimme drar vi till stockholm och hämtar Nathalie (så hette den lilla flickan) på flygplatsen. Hon har flygit från skåne hit haha. Soft. Sen ikväll så kanske vi ska gå på bio alla 3, lite roligt. Men vi vet inte vilken bio än. Sen sover jag hos Emilia med henne och Nathalie, sen imorgon bitti åker vi till stockholm igen runt 9 och shoppar :) Så ska jag träffa Sara också :D så himla länge sen ja såg den bruden, midsommar lixom :( Och fyfan vad kul vi hade då, bästa midsommaren LÄTT! Vill åka förbi i sthlm där ja bodde också, men vi orkar inte. Men fan vad nostalgi hihi.

Men vi hörs väl?
Fan vad bra jag mår, för en gångs skull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!