Hola

Nu sitter jag i skolan med denice och jeanette. Vet aldrig vad jag ska skriva om när jag sitter i skolan så det blir bara tomma ord typ. Efter skolan ska jag nog hem på en gång. Vet inget ja ska göra idag. Åhåh, min lärare gav mig värsta mlrdarblicken idag och sa: Fanny, Jag ska prata med dig imorgon! Men ååh cry me a river, vad fan har jag gjort? Mer än att inte vart på praktiken höhö. Jaja, det där löser sig alltid. Tänk om han säger att jag måste gå om 3an. nej det kan han väl inte säga. Fick veta imorse att vi ska på studentkryssning. Faa-an vad roligt alltså. Jag ska dela hytt med calle johnny och denice :)

börjar nu.

1 år sen H3H3H3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!