HÖSTLOVET MITT

Ja ni :)  Eftersom det inte blivit några dagliga uppdateringar det här händelserika lovet så tänkte jag vara generös och visa er lite av vad ni missat av mitt enormt intressanta svensson liv haha. Jag var ju i sthlm.



Haha vi var som sagt i sthlm och vi hittade sjukt sexiga jeans på topshop. Håller ni inte med? Jag emilia och natta testade dom självklart på en gång. Men dom var lite för dyra, så får spara lite pengar. Tror dom kostade 3000kr.

 

Här är en till sexig bild? ;) haha fyfan vad vi garva. Självklart skulle emilia knäppa kort precis när jag ska ta en tugga av min banan. Mm-m, hon tänker alltid på snusk den där bruden. Det där var på bussen hem från sthlm och alla var helt döda haha. Natta sov typ hela bussresan medan jag och emilia pratade. Och så skickade ja sms huhu (A)



Sen igår (onsdag) var vi på pluto och annice är också med, bakom kameran! Sen träffade vi på en massa trevligt folk där borta också. Hur kul kväll som hellst. Inte haft så roligt på länge. Och det var ju ännu roligare att natta va med :D Tack för en bra början av det här lovet emilia och natta + massa andra :D Snart är lovet slut :(

Var i lägenheten ikväll. Och den e freeesh :)

Kommentarer
Postat av: Tove

oooh balla party jeans. lite dyra kanske..

2008-10-31 @ 01:12:18
URL: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!