Jag kommer inte älska dig för resten av livet.

Fick ryck och ville göra om på min blogg. Bytte bilderna i bildspelet och så bytte jag header, i allafall för ett tag. Får se hur länge det får vara såhär innan jag tröttnar. Tycker om min blogg, jag lyckas ibland med designen, det gör jag. Men jag önskar att den var 100 gånger finare. Mm-m, jag vill vara bäst på't. Men men övning ger färdighet. Idag har ungefär 3 stycken frågat om jag kan göra om deras bloggar. Det är så kul, och falskt från vissa (syftar verkligen inte på alla nu). Men folk som inte ens snackar med mig i verkligheten. Folk som har mig på msn men inte säger ett ord. Jag fattar på en gång när dom skriver till mig, vad dom är ute efter alltså. "Din blogg är så fin, kan du fixa mig" Så står det i stora drag. Öhm, börja med att fråga hur ja mår så a visst, då kanske ja kan tänka på saken. In your face. Undra om dom tror att ja sitter och pillar med koder och moduler för att jag tycker det är så jävla kul haha. Näe det är för att jag vill få ett fint resultat på min blogg, eran skiter jag faktiskt fullständigt i :) Och det är ju inte hur den ser ut som är det viktigaste, det är innehållet I think. Men visst kan ja fixa nåns blogg en dag. HÖH

Nu sitter jag och lyssnar på Håkan Hellström och har nyss ätit tacos. Blev en sen middag. Glömde bort att jag var hungrig och fastnade i bloggvärlden en liten stund för länge. Men vad gör det om hundra år?

Imorgon ska jag vara med Emilia som sagt. Vet inte när var och hur. Men det brukar lösa sig. Ska i allfall till Skultuna senare motkvällen och ha innebandyträning. Jag längtar faktiskt haha. Men jag ser inte fram emot uppvärmningen och alla dom där varven runt plan som man ska springa i takt med alla andra. Men det gick bra förra gången så varför inte imorgon. Det är bara jag som oroar mig i onödan.

Och jag tror gud hörde min önskan om att få äga en päls. Vad jag inte visste var att jag redan hade två stycken som låg och väntade på mig nere i förrådet. Nu ligger dom här på golvet bland alla andra mina kläder och dom ser ut och trivas rätt bra.


Kommentarer
Postat av: Alina

hehe;) Haft en trevlig kväll? :)

2008-10-13 @ 22:29:46
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Therese

ja haha!! helt galet verkligen..julsaker redan i oktober lixom haha!

2008-10-13 @ 22:39:32
URL: http://tessanvbg.blogg.se/
Postat av: Therese

haha XD

2008-10-13 @ 22:49:57
URL: http://tessanvbg.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad ä tråkig?

2008-10-13 @ 23:00:15
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe okaj :) Jo de är la inte så skoj :(

Hur är de med dej då?

Nu skall jag nana

sov gott söt!

2008-10-13 @ 23:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!