känner mig död

Ska försöka komma på 3 saker som gjort mig glad idag igen haha.

1 Att jag kunde sova ut idag. Hur skönt som hälst. Fast det gjorde mig ju inte speciellt glad. Men somsagt, skönt!
2 Haha jag och mamma retade min bror. Alltså förstår mig inte på honom. Han går ut ur duschen helt naken ibland. Och han är 15 år? Jag hamnar ju i chock varje gång och blir så jävla förbannad. Kan det vara så svårt att sätta på sig ett par jävla kalsonger eller? Åh jag blir arg bara jag tänker på det. Ah i allafall det som gjorde mig glad var i allafall en ramsa mamma bara sa sådär: Hej alla barn nu blir det barnprogramm nu ska vi se vad lilla marcus tar fram. En liten snorre och nu ska vi höra... Aa alltså orkar inte skriva hela men det var i allafall askul. Roligast var nog att han blev så arg :)
3 Måste väl säga HAN igen :) hihi

3 saker som gjort mig arg/ledsen/sur

1 Begravningen. Orkar inte.
2 Att våra scheman är precis helt ofattbara. När han har lunch har jag lektion. När han slutar, börjar jag. & tvärtom
3 Att jag har ont i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!