Känner mig fet som en apa.

Tjena sötnosar. Har inte blivit så mkt bloggande idag inte. Har vart hemma hos emilia och dom hade gäster hemma för att hennes mamma har fyllt år. Så det enda jag ätit idag är fika, Som typ resten av helgen. Men det dör man ju inte av. Men kanske borde vara bra att äta nå riktig mat, så funderar på det. Men godispåsen bredvid mig ser också väldigt lockande ut haha. Därav rubriken. Kanske inte är fet som en apa, men kommer troligtvis bli det om jag fortsätter moffa såhär alltså. Åkte hem från emilia runt 5 coh drog till skultuna, träffade hanna på bussen så pratade med henne hela vägen om allt och ingenting hihi. Sen kom pappa hem till mig så drog vi till affären och köpte dricka och hårfärg. Inte hårfärg till mig utan till pappa, haha han är så jävla töntig. Han tycker att han börjar få några gråa hårstrån. ojoj. Nu är jag i allfall här men pappa och ulrica drog nästan på en gång till tuna för att måla i hennes lägenhet. Så jag blev barnvakt. Har legat och kollat på barnen i bullerbyn med sofie till nu. Hon sover nu, så tänkte sitta här ett tag och sen kolla på Andra Avenyn. Längtat så efter den här dagen och dom 3 avsnitten hehe. Finns ingen bättre program, och inget program jag följt så länge. Till och med träffat min prins Kim :D (jonas bane) sjukt snygg och bara min ;) Var så såld på honom så min kille just då (mitt ex nu) blev ju nästan lite arg haha ;) nejdå. Men han är för bra alltså.

Imorgon blir det stan md emilia och kolla runt lite åsådär. Sen drar vi till sthlm senare på kvällen och hämtar emilias kompis som kommer hit till västerås och stannar till torsdag :) Haha hon kommer från skåne och jag kommer verkligen inte fatta ett enda ord. Fatta pinsamt :S Kommer ba; mmm eh aa. Vad hon än säger haha.

Vi hörs säkert lite senare om ja inte somnar :)

Kommentarer
Postat av: jessica

svarar: aha, ja jag kan tänka mig att det är roligt när man väl lärt sig xD :)

2008-10-26 @ 23:09:45
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!