Kommer aldrig på en vettig rubrik.

Fastnade framför beverly hills igår igen. Därav bilden i inlägget under det här. Jag bara älskar det och jag kan inte fatta att jag inte sett en så pass gammal serie förut? Det var ju typ någonting mamma kolla på när hon var liten, äre inte? Fråga mig om det var svårt att kliva upp imorse? Aa-a det var det. Ställde klockan på snooze trettioelva gånger tror jag. Dålig vana. Men upp kom jag, och in i duschen. Nu är jag pigg. Alltså det måste ju vara jobbigare för oss som går upp typ 3-4 när vi får sova ut, än för dom som går upp runt 11 tiden? Jag är minst lika trött klockan 11 som klockan 7 lixom.

Nu måste jag hitta nånting att ha på mig och plocka undan lite. Skulle komma nån å kolla på nånting idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!