no man can handle the truth. no woman ask for it.

Hej igen. Haha ser ut som att folk läst min blogg efter krogrundan? Själv skulle jag aldrig komma på idén att läsa blogg (eller snarare min blogg) haha efter en krogrunda. Men som sagt det är bara kul. Eller ni kanske har haft filmkväll i er ensamhet ni med? Kollade nyss på John Tucker must die. Och den var verkligen hur bra som hälst. Man känner faktiskt igen sig. Eller just jag kanske inte känner igen mig. Men livet som han lever är precis så alla "populära" killar lever. Lådsas vara någon dom inte är och får flickorna på fall. Själv klarar jag inte av killar som står framför spegeln oftare än mig. Killar som pratar med om sig själva än om något annat. Killar som helt enkelt inte klarar av att stå för dom de är och måste spela något jävla spel. Usch. Men självklart, det är ju dom som får en på fall tillslut ändå? Eller?

Pratade med emilia tidigare och jag drar till henne imorgon. Vet inte när, men åker nog till pappas jobb ett tag innan eller något. Där kan man ju alltid äta och dricks coola haha. Jag och emilia bestämde oss för att springa imorgon. Vet ni vart hon vill springa? Till konsum och köpa chips&dipp, går bra för mig :D Men då känns ju springningen lite väl ovärd haha.

Vet ni hur det känns när det pirrar i magen av att bara tänka på någon? Det vet jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!