orka vara mörkrädd haha

Hejsan bloggiloggen eller vad man nu ska säga. Haha minns när ja skrev dagbok ba; Hej dagboken :) öh haha. Jaja nu har jag nyss kollat klart på en apläskig film som hette sökarna tror jag. Ush jag är verkligen rädd nu. Vågar inte gå och hämta coola, som iof är helt onödigt att ja dricker mer av. Så vågar ja inte sätta mig vid ytterdörren och röka heller och det är väl det som är det stora problemet. Jag är mitt ute på landet, fatta vilka miffon det måste finnas här ute i skogarna :( åhåw. Får spasmer ryck snart eller spunk, kalla det va ni vill. Spunk är i allafall en sak som pippilångstrump får.

Alltså jag hatar verkligen musiken i slutet på alla filmer. Jag kan inte kolla på slutet för ja blir så himla rädd. Det knyter sig i hela magen när jag hör musiken. Så jag har nästan kolla klart på filmen nu, ja tror ja fattar slutet iaf. Kollar klart imorgon när ja vaknar istället. Det är säkert bara några sek kvar haha.


Nu är klockan halv5 ser ja :O Och ja ska väl logga msn och sova. Sen kommer mojmoj och hämtar mig imorgon bitti så ska ja hem och sova igen haha (A) har planer för morgondagen ser ni. Sen är det One tree hill och gossip girl :D Och så är det Andra avenyn höhöhö
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!