overhappy

Är det överlycklig? I allafall det ja vill komma fram till är att jag är hur mega glad somhälst :D jag ska få min jacka! Wihoo, jag älskar den och jag kommer älska den ännu mer när jag har fått den! Jag är verkligen aprädd att den inte ska finnas kvar i mon storlek imorgon, för det fanns nämligen bara 2 stycken Small kvar, iof kan jag säkert ha xs också, men jag tycker om den när den är lite större. Tuuuusen tack till min mormor :)<3

Missar träningen idag :( Bara för att ja måste skriva cv somsagt, men vad gör man inte för att inte ha täääski ekonomi. Jag blir på så dåligt humör när det ekar i plånboken alltså. Har inte gjort det på ett bra tag och nu känns det verkligen som jag är nere i någon ekonomisk svacka eller något i den stilen haha.

Ska vara med Emilia imorgon i allafall :D Ska dra ner på stan köpa jackan, sen hem till henne antagligen. Vet inte vad vi ska göra men det löser  sig alltid. Så sjukt otaggad till krogen i allafall, skulle häldre sitta hemma och äta chips typ eller en hemmafest. Så jag hoppas på något i den stilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!