party like a rockstar.

Har verkligen ingen lust med att skriva ner vad jag känner idag. För jag vaknade irriterad och jag är det fortfarande. Vet inte varför. Men han gör mig glad, det gör han :) Men jag är fortfarande arg så inåthelvette. Fick mig ett utbrott på pappa också bara för det och det var ju inte riktigt meningen. Jag är sur för att jag vill ha min fjällräven jacka nu. Jag är sur för att jag inte hittar dom perfekta uggsen. Jag är sur för att västerås inte har en snygg päls-väst. Jag är sur för att jag måste trycka på hissknapp 23 i två veckor till och stå ut med Karlsson på Taket. Och jag är så jävla sur över att jag inte har nå kläder att ha på mig imorgon. Låter konstigt i mitt huvud, men det är sant.


Jag vet hur man ska göra jag.
haha mamma idag i telefon:
Jag: Mamma alltså vi ska festa på freda och fira annice kan du köpa typ 7 xider åt mig?
Mamma: Är du galen, nähädu fanny.
Jag: Men varför inte då?
Mamma: Jag köper inte ut åt dig fattar du väl?
Jag: Jaja, då får jag väl dela en platta öl med någon i allafall, men det är så dyrt. Så får jag mer än vad jag behöver...
Mamma: Eller om du städar ditt rum idag så skulle jag faktiskt kunna vara snäll att köpa till dig :)
Jag: Okej tack :D

Imorgon ska jag inte till Karlsson heller. Ska på stan i allafall med Annice tror jag och köpa nått att ha på mig tills kvällen :) Ska bli så himla roligt. Jag längtar verkligen. Det är alltid extra kul med fest när någon man känner riktigt väl har den. Och jag antar att det kommer komma en massssa.  Och så får jag äntligen träffa min Emilia som jag saknat hur mycke som hälst :) Inte träffat henne på minst en vecka nu. Och jojjo ska få spö, haha.. hon minns nog inte själv vad hon har sagt men det faa-an vad kul. Hade glömt att ja skulle snacka med henne ju höhöh. Hon kommer garva.

Jaja nu ska jag äta och kolla på tv.

SNYGGGGGGGGGGGGG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!