paus!

Fyfan nu har jag städat mitt rum sen jag skrev sist. Och det värsta är att jag inte ens är klar. Har rensat ur min garderog. Lagt sånna kläder jag inte använder i kassar, sommarkläderna i lådor och blabla. Satt upp skorna på en hylla för innan låg dom utspritt i mitt rum och om ja hitta ena skon hittade jag inte andra. Att rensa min garderob är som att rensa hela mitt rum och det är sjukt drygt. Ska allt knäppa kort sen så ni får se hur fint det blev höhö. Fast kanske är för mörkt, fårse :)

Någon som vill ha lite kläder eller? Vet inte vad jag ska göra med alla kassar. Bara idag har jag 2 papperskassar fyllda. Och vet inte hur många jag har i förrådet. Jag önskar att jag inte tröttnade på mina kläder så fort :( HAHA vilka ilandsproblem..

Jaja ska fortsätta nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!