Super Duper Helg :)


Hasan Emilia och jag på konrad :)

I Fredags så åkte ja hem till emilia och käka tacos. Sen vare bara att börja fixa oss för kvällen :) Drog till Skiljebo på förfest hos knölen, där markus och pillar va också. Vi drack och kollade på Idol, vissa tog lite porriga bilder i köket misstänker ja också haha, (syftar inte på pillar) huhu! Sen kom Joel Marus och hasan för att hämta mig och Emilia och vi drog in på Konrdad :) Riktigt rolig kväll. Massa med folk där som man kände. Massa tuna bor alltså, men många andra också. Det var ett band där och sjöng också. Det drog väl dit lite mer folk lixom. Dansade heela kvällen och hade askul verkligen :) Efter krogen drog vi till donken och tryckte en naturell cheesburgare så va magen klaaad igen. Sen träffa vi på massa folk och kvällen sluta som den slutade :)

Pappa hämtade mig imorse på stan så drog vi hem till haraker. Låg i sängen och sms:a hela tiden typ tills det var dax att dra igen. Då drog ja till Emilias jobb max och satt där ett bra tag, drygt 2 timmar haha. Vilken jävla lördakväll alltså! ;) Sen skulle vi hem till Frida, eller så skulle vi till Nettan, eller så skulle vi till Månen (blue moon) haha. Vilket av det tror ni det blev? Jo det blev det där uteslutna alternativet; åka hem med pappa igen till haraker och ruttna. A så nu är jag är och ruttnar, Ska väl snart ta med mig datorn till sängen och ligga och glo på film tills ja somnar. Haha tårarna har sprutat idag av många anledningar så mina ögon är rätt trötta haha. Fyfan vilken kväll alltså. En kväll som det i stortsätt inte har hänt något på. Jaja sånt är skönt också.


Imorgon kommer mormor och hämtar mig här så åker ja hem till Sala och mammsi. Fan vad skönt med min egna säng alltså, Och hallå snart är det fan 1 November och då flyttar jag till stan :D så bli så jävla skönt. Känns som julafton typ haha (a) Ne men puss på er.


Kommentarer
Postat av: Farre

Ett band som spela?xD Haha! Det var ju fan Governor Andy. Vår egen reggae-stjärna ffs:p Du måste uppdatera din allmänbildning inom musik tjejen xD

Yes, Konrad ägde i fredags^^ Tror jag såg dig där faktiskt:)

2008-10-12 @ 12:34:21
URL: http://fallister.blogg.se/
Postat av: Farre

Wrong againXD Orka va petig, jag vet. Men du utmanade faktisk;) Gubben heter Governor Andy, kallas för Guvenören. Kolla upp om du inte tror mig. Internet, posters, reggae-fans etcXD Jaja, end of discussion:)

2008-10-12 @ 18:49:47
URL: http://fallister.blogg.se/
Postat av: emilia

hon heter pillan ;)

2008-10-12 @ 20:17:09
URL: http://fahlsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!