:D

Igår så jobbade jag somsagt hos pappa. Serverade, de gick helt okej. Skönt med lite pengar :) Började klockan 1 och slutade runt 5. Efter det drog jag till emilias jobb, max hambrugare ;) och satt där och glodde tills hon sluta. Åt mat med johanna och knölen tror jag hon kallades. Fyfan har aldrig garvat så mycke som när jag satt med dom tror jag. Klockan 8 när emilia slutade så kom hennes pappa och hämtade oss, först skjutsade vi hem johanna sen åkte vi hem för att duscha och fixa oss. Blev klara hur snabt somhälst så vi kunde åka med pappa till haraker, för det var där festen var :) Det var lilla cathrine som hade party. Fyfan, alltid lika kul med dom där brudarn. Guud vad vi dansade. Det var inte så mycke folk där men det var alla roliga som man vill ska vara där så det blev en aslyckad kväll. Sen skjutsade mathias mig, emilia och erik till bussen. Så mötte vi upp emil där så väntade vi alla 4 på bussen i en halvtimme typ. Men tiden gick fort. Jag och emilia hoppade av vid rönnby och drog hem till henne. Så fick vi för oss att äta tacos så det blev det haha. Efter det somnade vi.

Idag blir det innebandy träning och vara med emilia. Ska nog kanske sova här också om ingen kommer och hämtar mig ikväll. Fårse hur det blir, det löser sig alltid.

söööta du.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!