en deprimerande kräfskiva

Vi åt kräftor idag. Jag mamma och min bror. Ush, det var verkligen inte gott. Jag är så van med att äta svenska kräftor så man sitter mest och oroar sig hela tiden över om man kommer bli magsjuk. Det är lixom inte långt kvar till helgen och då tänker jag verkligen inte vara sjuk. Ska ju ut på fredag med tjejjerna och på lördag ska jag och emilia antagligen ha filmkväll :) Det kommer bli mys båda dagarna. Nå, tillbaka till kräftorna. Alla började bråka i allafall haha. Jag sa åt min lillebror att hålla käften eftersom hans mun gick i ett! Fyfan, jag pallar inte när folk snackar om ingenting. Då kan dom lika gärna vara tysta. Som sånt här: Jag tar en till kräfta nu, nu tar jag en till. Kan jag få en servett? Gud vad jag är kladdig. Jag slänger mitt skal här. Ska någon ha bröd? (även fast både jag och mamma håller i varsin). ÅH palla. Jag bubblar av ilska. Skulle bara vilja slå någon nu, jävligt hårt. Och jag vet precis vem.. AAAH. Okej, jag ska tagga ner nu.


Fyfan vad jag hatar dig, din jävla glädjeförstörare. Du fattar inte vad du gör mot mig. Jag hatar att jag älskar dig! Kan du inte bara försvinna ur mitt liv? Gå och dö är du snäll :( jag menar det. När du står ensam kvar, kom ihåg mig då. Kom ihåg vem som fanns när du behövde prata. Vem som sa till dig vad som var rätt och fel. Vem du berättade allt för även fast det var sånna saker du inte fick säga till någon. Vem som klarade av att prata med dig om sånna saker ingen anna vågade öppna munnen om.. Vi har inte pratat på ett tag nu och du kan fortsätta med att inte höra av dig. Jag vill inte höra dina vackra ord längre. Jag vill inte bli glad för stunden. Häldre sårad av sanningen än lycklig av någon jävla lögn. Allt jag begärde var en vän, men du har fan sabbat allt. Du och jag var som en? Man vet inte vad man har förrän man förlorat det :/

minns du..

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt

2008-09-03 @ 20:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!