:)

Haha fan vad patetisk du är. Har tänkt på en sak, varför ens bryr du dig om vad jag gör, vem jag pratar med och vem jag träffar? Du som går runt och tror att du är så snygg jämt, skulle jag vara nå slags hot? nääe knappast, lev vidare i din drömvärld istället, mupp :)

Nu har jag kollar på Idol hela kvällen också. Jag som skulle lägga mig efter TopModell typ :( Men så blev det ju inte. Och nu börjar magen kurra också, toppen :) Jag hatar att sitta och äta på kvällarna, för jag tror verkligen på allt som sägs. Att tex. kroppen inte förbränner åså.. Men det är väl sant tror jag?!

Det är så sjukt. Apropå att tro på saker. Jag vågar nästan inte ens läsa mitt horoskop i Metro länge påvägen till skolan. För om det står nått dåligt då är hela min dag förstörd. Jag tror verkligen på vad som står där och går runt och tänker på det resten av dagen sen. Vilken mes jag är..

Imorgon efter skolan blir det Emilia :D som jag sagt ett par gånger nu, men jag längtar så hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!