fahlsan.blogg.se

Det är jag det :) Undrar verkligen vilka som läser min blogg. Jag lovar hälften vill inte ens säga vilka dom är. Och hälften orkar inte lägga ner energi på att slänga en kommentar. Jag vet väl ungefär 5 stycken som alltid läser. För dom är besatta av mitt liv. Men resten, som bara lixom går in här varje dag. Vilka är ni då :( haha. Det varierar mellan 30-50 pers ungefär varje dag och det måste ju vara människor jag känner? För inte har ja så intressant liv så det sitter människor i andra städer och läser min blogg? Skulle vara kul, men det är nog mest en dröm.

Fan vad skönt det är att vara hemma en hel helg igentligen? Jag är hur mycke mer gladare än vad jag var i torsdags tex. Jag vet verkligen inte varför, för vart finner man lycka i att sitta ensam hemma i 3 dagar? Men jag följer jonas råd; gör något annat än att festa? om du kan alltså.. Och här är fan bevis på att jag kan :) Det blir en hel del mer blogginlägg också. Annars brukar helgernas inlägg bestå av en sumering av hela helgen och ni minns inte vad ni läste i början när ni har kommit till slutet. Att göra en lång historia kort är inte min grejj.

Idag ska jag väl kolla på tv, igen! haha Men idag är det hyffsat bra program. Eller bra och bra. Svensson-programmen nummer 1. Men våran kära Blondinbella eller om ni vill kalla henne Isabella Löwengrip, är med på tv idag :) 2 program för att vara exakt. Det ena är musikmaskinen och det andra är extra extra :) Inte för att jag någonsin sätt någon form av humor i Bellas blogg, men hon är ju rolig och kolla på, det känske räcker. Säger som kisse, hon är fan lik den där grisen betty eller vad hon kallas. :)

Nej, vi hörs senare antar jag. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!