Fattar inte..

varför folk tror att det här en modeblogg? Är det för att jag lägger upp en bild på vad jag haft på mig en dag? Eller är det för att jag säger vilka kläder jag tycker är fina? Jag skriver bara om mina åsikter, och vad jag vill ha på mig. Jag säger inte vad som är mode och vad ni ska ha på er? Nono. Det är inte riktigt min grej med modeblogg. Och om ni tycker att jag har en modeblogg då vet ni nog inte vad mode är :) Så det här är alltså en helt vanlig blogg. Och jag skriver för att mina vänner ska kunna läsa vad jag gjort mm. Kanske var sjätte inlägg är om kläder. Allt annat i bloggen är om mit liv. Om ni känner att ni går in här för att hitta ideér om vad ni ska ha på er varje dag då a fine, kalla det en modeblogg. Men jag skriver om kläder 1 gång i veckan, så tänk efter en gång till innan ni kallar min blogg en modeblogg. Jag struntar i hur många andra det är som läser. Det är deras val. Så kalla inte min blogg en modeblogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!