flera hundra dagar kvar

Tills vi tar studenten, det är inte ens i år. Men idag när vi testade studentmössor så kändes det som om det är om en vecka. Åh, kan inte tiden bara rusa iväg. Kan inte champange frukosten vara imorgon. Nepp den kan ju inte det :( Men a beställde som sagt student-paket idag och det gick bara på 1300 tror jag. Fan vad billigt mitt jävla paket blev haha. Köpte mössan såklart, champange-glas, tuuuuta hihi (A) och penna så man kan skriva i mössorna. Så köpte jag ett par mjukisar som det står student 2009 och så står det fahlsan.blogg.se på benet hahaha! Jag vet, bloggnörd, men fan så kul! Nu får jag verkligen inte sluta blogga. Just det, apropå blogga, ni som läser blondinbellas blogg vet att hon har skaffat en assistent, hennes pojkvän hjälpte oss idag och beställa mössor och shit. Fatta cooooolt ;) Blev lite pinsamt när vi hade suttit där och prata om våran "lilla" blogg så kommer han med det där. ooops. Men vafan vi ska alla bli som bb en dag!

Efter skolan så drog ja med denise till stationen och snacka om allt mellan himmel och jord medans vi satt och vänta på våra bussar :) Träffade Kristoffer också, lite kulit. Åhh wuuuäck, vet ni vad jag såg när jag gick hem idag? En råtta! En död jävla råtta och jag bara skrek. Hoppas ingen såg mig för jag gick där helt ensam och fick värsta panik-attacken. Nej fyfan såntdär klarar jag inte av.. fast lite synd om den, att det var död alltså. HAHA

Nu ska jag käka tunnbröd rulle och sen ska jag väl sätta mig vid datorn igen kan jag tänka mig. Och ikväll klockan 20:00 är det Top modell :D fan vad jag längtat sen sista programmet förra veckan!

Och ja, han är fortfarande i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!