Go´morron

Tudelu. Fan vad glad jag är idag då. Ingen aning om varför. Ska ta 11 tåget till västerås i allafall. Kommer några min försent då men jag pallde inte vara där en timme före idag. Slutar halv 5 idag =/ ganska så drygt men vi har en asrolig lektion sista lektionen. Bar-teknik heter den :) Man får lära sig allt så man bli bartender när man går ut skolan. Skönt skönt. Jag och denice måste bara ta tag i en sak först. Men det gör vi ju :) Jag har glömt bor hur man pluggar men det här ska jag fan plugga till.

Ska fixa kläder åsådär :) Dagens outfit kommer nog upp lite senare idag förhoppningsvis. Om denice vill ställa upp som fotograf hihi. Vi höörs!

Jag längtar somfan till helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!