hej hej hemsk mycke hej

Konrad igår alltså. Det var helt okej. Men fyfan vilka muppar det finns alltså? Dom tar inte in minderåriga men dom tar in folk som ser ut att gå på droger. Dom stod och hoppa upp och ner tills dom stängde. Då är man ju inte riktigt frisk. Åldersgränsen var ju 20 igår så man fick ett par onda blickar ska jag säga. 20+ tjejjerna blir lite små irriterade när det kommer in unga och fräscha haha! Så jävla kul.

Efter konrad drog vi hem till Daniel (emilias kusse). Satt och prata lite och kolla lite tv med jonathan micke marcus och så emilia & jag då. Jag mådde dåligt så drack 3 cider på hela kvällen. Blev kallad nykterist och det kändes faktiskt rätt skönt att bli kallad det. Haha ja menar, det är inte något man förknippar mig med i första taget. Sov ingenting under hela natten, dom andra somnade runt 7.. Jag satt och bloggade som ni tydligt ser nedanför dethär inlägget. Jag ringde mormor och hon kom och hämtade mig och emilia. Sen åkte vi hem till sala, jag och mormor.

När jag kom hem måste jag vart övertrött för jag ställde mig och koka ägg? Efter att ha vart vaken i 20 timmar så ställer man sig inte och gör "frukost", då sover man. Men nej. Jag käkade mina mackor, kollade lite på tv och somnade sen. Efter ungefär 20 minuter kommer min bror in i rummet och skriker att jag ska börja städa? Fuck YOU! Aldrig i helvette jag går upp, jag var arg för det när jag vaknade 8 timmar senare också. ÅH, jag är fortfarande arg för han kom inrusande i mitt rum. Man gör fan inte så om man har lite vett i skallen!

Nu har jag ätit middag och kollat på one tree hill som var asbra. Men jag tycker synd om nathan :/ Jajja. Vet inte riktigt hur jag ska kunna somna ikväll men det gör jag nog :) Skola imorgon på allt det här. Är jag verkligen kapabel till det?! Guess so..

Kom in på msn din lilla jag-vet-inte-vad, sötnos kanske?
PUSS

Försökt blogga hur länge som hälst nu. Att det alltid ska vara struk på blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!