Hellu :)

Klockan var ställd på halv 10 idag, så himla skönt! Men jag undrar fortfarande hur man kan börja halv 2? Fast nu sa en annan från HR att den också börja halv 2 och jag har för mig att vi skulle vara med tvåorna idag. Menmen, det löser sig. Så skönt att jag har tv på rummet nu igen! Men missade vakna imorse för att jag sov :( Men imorgon tror jag Elin Kling kommer dit och visar kängor åsånt. Så då ska jag minsann kolla hihi.

Vad ska jag ha på mig idag då? Det blir genomskinligt svarta strumpbyxor. Ett fodral och en stor svart tröjja över det med ett skärp i midjan. Om jag orkar så kan jag knäppa kort sen :)

Sitter och käkar frukost nu och småläser lite boggar. Haha och jag måste ju bara säga, att fyfan vad blond hon är! Går verkligen på allt. Synd om henne. Naaw buhuu. Lev i din dröm, det här är bara början. haha

jag vet allt om dig och lite till.
PUSSS PÅ DIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!