hur ska jag göra..

Jag ska färga håret och klippa mig. Alltså bara toppa det lite så att det blir fräscht åså. Men det är inte det som är problemet i det hela lixom. Jag vet inte om jag ska färga på frissan bara förnya min hårfärg som jag har nu litegranna eller om jag ska färga tillbaka mitt hår till mörkbrunt. Alla som yttrat sig om mitt hår säger att jag ska ha kvar det som det är och det är självklart det dyraste alternativet. Men vad gör man inte för att ligga på topp? haha ;) Men vad tycker ni, hur ska jag göra? :)


    så eller så --->  

Svårt val, eller hur? Ahh, så vet jag inte om jag ska klippa lugg eller inte. Ni kan ju få hjälpa mig med den saken också om ni har lust.

Kollat på TopModell nu och det var hur bra somhälst! Åh fyfan vad jag hatar dom där tre tjejjerna som höll på mod dominique eller hur det stavas. Orka vara omognare än min lillebror, fyfan. Jag skämdes när jag såg vad dom höll på med. Ush, fjortisvarning på dom måste jag säga, även fast dom är 18-20!

Ge mig dig.

Kommentarer
Postat av: millan

fortsätt färga ljurt hoss frissan ,de värkar passa jätte bra på dig och din hudtyp.

2008-09-18 @ 22:48:42
Postat av: elin

Lugg och mörkt :-) Det är fräscht!

2008-09-19 @ 02:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!