I just called to say, I love you!

Vilken tråkig kväll. Har vart hos Nina där mamma är och ätit fläskfilé. Det är ungefär det mest händelserika ikväll, då kan ni ju tänka er hur tråkigt jag haft. Gick till natti för att köpa choklad och cigg också. Finns det något bättre än dom två sakerna? Fast det var lite onödigt att köpa choklad, tänker inte gå in på detalj men min mage vill inte ha den :( Har inte ätit godis på år och dar. Och får väl fortsätta i den stilen ser det ut som.

Alla hör av sig när jag är sjuk :( När jag ligger hemma.. Emilia skickar sms, Miki, Nicklas, Kim mm.. Ge er då. Jag vill inte veta av er, iaf inte ikväll haha ;) Nej men det är drygt när alla frågar om man ska på krogen, om man vet fest, vad som händer ikväll. Svaret ni får kommer inte bli nå skojjsit ändå.

GÅ OCH DÖ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!