it's a bad hairday.

Mötte upp "de e nice" (denice) på stationen idag innan vi drog till skolan. Började halv 2 med att snacka om apu och alla såna där viktiga grejjer. Och efter ungefär 20 minuter var det slut på den roliga dagen. Fyfan, det känns som man har gått upp halv tio lite i onödan för att åka till västerås och vara i skolan i en halvtimme. Men sånt e livet. Efter skolan så drog jag denice jenny emma maria och janette (stavning?) till stugan och svulla en fika. Sen gick vi runt lite på stan och kollade kläder :) Själv har jag inga pengar och jag hatar verkligen att kolla på kläder då. Man hittar alltid så sjukt snygga kläder när man är pankrutt. Mamma fick reda på idag att alla pengar jag fick är slut. 7000kr på bara shopping, krogen och mat denhär månaden. Det är illa, håller med mamma. Men hon garvade mest åt att jag inte kan hantera pengar. jaja, man lär sig av sina misstag.

Vet inte vad jag ska göra ikväll faktiskt. Blir väl att kolla på tv och sitta vid datorn. Blogga hela kvällen och läsa andras hihi. Så kul när folk läst min blogg så när jag berättar något för dom har dom redan läst det här. Haha dom ba, viii veet. HUR?! tänker jag. Men sen kommer jag ju på't hihi.

E han snygg? aa-a det e han.

Det var dethär jag menade med bad hairday.. Fattar ni la...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!