morrn!

Tjippen :) Hure läget? Själv var jag uppe före tuppen fast jag börjar klockan 09.50. Om jag hade börjat typ tio minuter tidigare hade jag kunnat ta en timmes senare tåg. Men nu har dom ju börjat med att om man kommer försent får man vänta tills genomgången är klar och när den är klar får man komma in i klassrummet och göra andra uppgifter. Alltså inte dom uppgifterna som dom andra i klassen gör. Haha fett stört det låter men så ligger det till i allafall!

Sitter och dricker kaffe nu och äter en skinkmacka. Vi ska laga mat i restaurangen idag, muummms! hihi :) Har inte på mig något speciellt idag. Strumpisar tröjja, typ som igår, fast annan färg så det blir nog ingen bild. Ni som ser mig har tur hah! Och förlåt för utbrottet igår som var riktat till en viss person. Men om du nu är en av dom 50 som läser min blogg så ta åt dig :) höööh.

he's perfect.
BYEBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!