nothing can change what you mean to me

YOU can never have yesterday.

Åh, hoppas verkligen han kommer in på msn idag igen. Jag hoppades så mycke igår så han kom in. Så jag hoppas lika mycke idag. Haha nu är jag störd.

Imorgon ska vi vara i restaurangen igen. Det blir min första onsdag jag går i skolan sen vi började i 3:an. Har blivit en dålig vana att stanna hemma på onsdagar. Dels för jag måste ta 7 tåget och då är jag så gott som död. Ska servera imorgon det är sjukt kul så jag kommer nog upp. Jeanette går ju också severing (Y) tuur för den gullrumpan! Har en snygg bild jag lägga in på henne också sen idag i skolan. Hon provade nämligen studenthatten, haha.

Fuck vilken bloggtorka jag har idag, sorry ;)


 

Bild 1 är på jeanette
Bild 2 är på hur mina skolarbeten brukar se ut. Jag ritar häldre en att plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!