seasons change, people don´t

Skolan idag var tröttsam. Började med att vara i köket och göra smörgåstårta till 80 personer. Men jag gjorde inte så mycke mer än att kolla på. Orkade fan inte lyfta ett finger. Lekte med denice calle och johnny istället. Mycke roligare. Oboy, jag såg värsta snyggingen idag. Han går på min skola och han är inte en skämmig 92, fast jag har aldrig sett honom förut. Men ah, han kanske blev snygg under sommaren, who knows. Efter köket vare samhäll och då somnade jag haha. Låg och sov på lektionen, tills alla börja dryga sig. Jeanette tog min mobil, kaste papper på mig, försökte sätta klistermärke i pannan, eller hallå vilka alla? Det var jeantter som dryga sig haha! Efter det drog vi och käka, den gick vi till bussen. Åkte till stationen och denice satt och väntade med mig  tills tåget kom :)

Fan vad trött ja va när ja kom hem. Ja somna till Oprah och vaknade nu av att mamma skrek att hon var hemma. Men ja lådsades sova när hon kom in i mitt rum för ja orkar fan inte prata när jag är nyvaken. Höh. Hörde att det var spagetti och köttfärsås, fyfan vad äckligt. Menmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!