skinkmacka och saft

Det är just vad jag sitter och trycker i mig nu. Vare sig jag vill eller inte. Måste ha lite energi i kroppen. Fan vad allt smakar skit på morgonen. Förutom min fun light appear, den sviker aldrig. Jag tror jag är beroende, jag vet hur det är att vara beroende, jag är beroende av saft :O Jaja, det är en världsligt sak :)

Ska ta 10 bussen till vässan och när jag kommer dit ska jag träffa Erik ett tag, typ 40 minuter, tills jag börjar :) Skulle igentligen åkt tidigare till västerås men tror ni ja kommer upp elle? Nej klart jag inte gör :( Menmen det kommer fler dagar, inte sant? Slutar cp sent idag :( och jag vet inte vad jag har för lektion på slutet tror inte ja har barteknik faktiskt. Men det visar sig. Ska klä på mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!