spunk

Jag får spunk av att vänta på emilia hihi. Men hon slutar om en timme så det är snart. Hoppas hon inte har ätit för då kan vi äta sen. Eller så kanske hon kan köpa med sin mat från max så vi kan svulla. Jaja, ikväll ska vi på innebandyträning. Skulle ju börjat för ett par veckor sen men jag har inte tid. Haha alla frågar varför jag inte har tid, för jag gör väl inte så mycke om dagarna. Men om jag ska hinne med mitt liv, som är att jobba hos pappa, gå i skolan, plugga upp mina betyg, fika på stan med tjejjerna, shoppa och festa, då blir det inte så mycke tid över? :) Men nu har emilia försökt övertala mig, eller hon har väl rättare sagt lyckats. Så jag ska i allafall med och träna idag. Hon börjar föresten också idag. Men hon har spelat förut. Alltså jag känner verkligen på mig att jag kommer göra bort mig på tränigen. Och den känslan får mig att vilja stanna hemma. Men so what, det är ju bara mina älsklingstjejjer som är där typ. Och massa andra girls.

Visste inte om jag skulle skratta eller gråta igår. Men jag är hur glad somhälst nu och klumpen i magen är fan borta hihi. Hoppas du menar det du sa, för ett liv utan dig är inget liv alls :)

och du är underbart fin :*
pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!