stay with me

Hejhej. Blev ingen skola idag. Mådde skit imorse. Försökte verkligen, hoppa in i duschen. Men efter det gick det inte mer. Måste rycka upp mig. Har asont i rygger också :( Vet inte varför men börjat få det av min säng tror jag. Den som är den skönaste sängen på hela jorden, det kan inte vara pågrund av den. Imorgon blir det skola och sen vara med Emilia och några tjejjer tror jag. Vi ska ut på krogen tror jag visst.

Måste förbi Lindex idag och köpa lite saker. Sen har jag inte mer att göra. Mamma slutar sent, broshan kommer väl snart.

Läs inte min blogg om du stör mig på vad jag skriver. Jag skriver vad jag vill och hur jag vill. Deal with it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!