Tur att jag har mina klasskompisar

Haha. Vi ska fan inte vara nånstans runt svart-ån och gå en prommenad vi ska vara i köket. Fan vad lost jag är. Tack min anonyma klasskamrat. TopModell var lika bra som alltid och äntligen åkte rätt person ut. Fan vad jag hatade henne, jävla ugly-face.

Just nu sitter jag på msn och pratar med en massa, en sötnos tillochmed. Men du får inte veta vee-em. Det blir ett sånt liv då på alla människor som alltid ska lägga sig i mitt liv och vad jag gör. Vem jag pratar med och vem jag skriver om. Åh, att inte folk skaffar sig ett eget liv :) Men det gör ni nog så småning om.

Sitter och kekar popcorn nuja. Fanns bara ett paket kvar och jag kom lagom ner i köket så min lillebror var tvungen att ge mig hälften. Och så slänger han ur sig att han har grillkrydda på sina poppisar. Haha, fan vad vidrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!