ÅÅÅH HAPPY!

Så jävla glad för min vän Mehedi, eller som vi säger Foffo :) Han va med på talang nyss, hade ingen aning om att han skulle vara med!? Undrade faktiskt vart han höll hus nu för tiden, man ser han ju aldrig i skolan längre :( Jag filmade lite på tv:en för jag blev så glad :D Förut kom han lixom alltid fram när man hade en dålig dag och körde några dansmoves, det spelade lixom ingen roll om vi satt på donken och det var hur många människor omkring som helst eller om vi stod ensamma och rökte, han dansade i allafall :)  Han är bäst bäst bäst!<3


Fyfan vad trött jag är, och så har jag ont i foten :( Sjukt fest sugen är jag också.. funderar nästan på att kroga imorgon alltså. Men nja, får se hur det blir. Snart börjar i allafall filmen underbara älskade på svt som jag ska kolla på med mammsi. Sen blire nog lite spela, är helt besatt av ett spel på min nya mobil HAHA! Spelade till 4 igår natt, inte bra. Sa för mig själv: Okej bara en gång till! Så blev det hundra.. men jag är grym ;)!

Älskar alla mina kläder höhö, men är inte så snäll mot dom :( Slänger och far med dom som om det vore massa tygstycken? Eller ah det är det ju. Men kolla så fint det blev i tröjj-garderoben, och lite av skorna som jag inte får ha i hallen haha! :D  Hann inte fixa dom andra, det får bli nästa vecka om jag orkar :) Jag kan faktiskt städa när jag vill (A)


Kommentarer
Postat av: Sussi :)

Jajajaja kroga i morrn Fanny :D

2009-04-11 @ 00:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!