about me

Lite sanningar kan alltid vara roligt att läsa. Vet inte hur mycke jag kommer på att skriva, men vi börjar väl på 1 och kommer nog med all säkerhet se vart det slutar :)

1 Jag skulle ALDRIG gå fram till en kille och fråga om hans nummer eller msn osv. Cred till dom som skulle göra en sån sak, men jag skulle aldrig våga!

2 Alla mina kompisar tycker att jag har lite konstig smak när det gäller kläder osv. Men i slutändan är det ändå alltid jag som får ge dom råd haha!

3 Jag ber oftast alltid om ursäkt förr eller senare om jag vet att jag gjort något fel. Vare sig jag har lust, vågar eller vill så kommer det där förlåtet alltid ut ur munnen. (oftast vill jag säga det)

4 Även fast pengar inte är lycka, så skulle jag verkligen vilja leva flott. Har det kanske inte så pjåkigt ställt nu, men jag menar att, vara en i gossip girl är ju en liten hemlig drömm alltså. Tänk att åka limmo vart man än ska?

5 Jag var rätt så liten när jag flyttade från stockholm, runt 7 år. Men jag känner verkligen att jag vill tillbaka någongång. Något nytt måste hända snart för att livet ska bli lite intressant.

6 Vi ska flytta ifrån lägenheten i stan (gråter blod). Pappa och Karolina ska flytta ihop och vi letar efter en större lägenhet helt enkelt. Blir väl kanske oxbacken eller blåsbo.

7 Jag har kommit på att jag vill ha en hund haha. Är det någon som vill skänka sin eller behöver gå-ut-med-hunden hjälp, slå en pling vettja ;)

8 Har oftast ALLTID ångest på söndagar. Ångest över helgen, ångest över skolan, ångest över vad man ska hitta på en tråkig söndag, ångest över att man har supit sig full minst en dag, ångest över att man inte orkar göra annat än att gömma sig under täcker, ångest över kärlek och känslor, you name it. Men det är rätt skönt att det blir måndag rätt snabt och då är allt som vanligt igen haha :D

9 Jag har sperations-ångest tydligen? Ha-Ha säger jag, jeanette och denice också. Jävla mobbare haha ;)

10 Får skuldkänslor för minsta lilla och bryr mig oftast to much

11Jag ska äta kvällsmat nu och kolla på tv i min ensamhet huhu. Så pusss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!