blir så jävla förbannad

Nu när min bror är här i veckan ja då kan man minsann vara hemma hela tiden, laga mat, hyra film, göra allt för att vara en bra pappa. Mm, men inte har man en tanke på att jag finns fortfarande. Lagar den maten dom vill äta, hyr dom filmerna dom vill se osv. Pallar fan inte, dra åt skogen förfan. Nej, tänkte tillbringa resten av kvällen på mitt rum, vill inte se dom. Äta tänker ja fan inte heller göra. Just nu skulle jag kunna ställa mig och skrika rakt ut, men jag skippar det.

jahapp, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH! fuck på allt just nu, ta mig tillbaka till kryssningen och lyckliga dagar iställt. Det är fanemej inte lätt när det är svårt.

Och även fast DU gör mig så jävla lycklig kan du fan dra åt skogen du med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!