död

Vilken jävla kaos dag alltså. Hur fett med folk som hälst, sen vare minnes stund klockan 3, så det tog ju inte "slut" när det brukar göra precis. Allt på en och samma dag lixom haha :) Men det är roligt att jobba nu, för Christian jobbar och han är så rolig haha.

Daniella slutar klockan 8 idag, HA-HA! Fast hon började halv 5 så så illa ere inte :) När hon slutar ska hon komma till mig och fixa sig lite och sen ska vi dra vidare på fest :) Ska bli så hilma roligt att träffa alla gamla boysen vårt tjejgäng alltid umgicks med förut. Vi var alltid, varje helg, trogna förfestar hos grannen kim med killarna innan dom lämna oss för krogen haha! Alltid samma visa, men inte klaga vi ;) JO! Så det blir till Johan ikväll i allafall och där väntar en vinare på mig som jag ska svalka strupen med. Joel som vart så snäll och åkt till systemet, det gillas ;D

John var och åt på restaurangen, slänger upp ett kort på han :)


och såhär såg jag ut, trött och nyvaken typ haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!