:)

Om inlägget var cp som jag skrev tidigare så ber jag om ursäkt haha! Men ni fattade säkert vad jag gjorde igår ikväll osv. Jag mår inte bra än, men bättre.. mycke bättre :) Ska ta och slänga mig i badkaret nu så det händer något. Jag ska ha cred för att jag missade årets varmaste dag, not! Men det kommer antaligen fler sånna här dagar :) Hoppas på att ta halv 9 bussen till tuna och grilla med daniella och massa andra. Hoppas, för jag vil lverkligen det :) Spela lite futtboll och ha trevligt. Tror jag hoppar drickan, men börjar fan bli lite sugen ändå huhu. Nej men ska försöka hinna med att slänga upp en dagens lite senare :) Lyssna på en låt så länge vettja :)

lyssna på texten :) eller läs haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!